Kraków Miastem Rowerów 30-960 Kraków Kraków (miasto) REGON: 122555864 Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi BK-01.1510.101.2018 ePUAP Dotyczy: SKARGI Z 20 LUTEGO 2018 R. W nawiązaniu do pisma z 20 marca 2018 r. znak: BK-01.1510.101.2018 stanowiącego zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi z 20 lutego 2018 r. wniesionej do Urzędu Miasta Krakowa za pośrednictwem platformy ePUAP, dotyczącej nieudzielenia odpowiedzi na złożony przez Stowarzyszenie Kraków Miastem Rowerów do Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu za pośrednictwem platformy ePUAP w dniu 14 listopada 2017 r. wniosek w ramach tzw. „procedury audytu rowerowego” informuję, iż w związku z przekazaną przez Pana w dniu 23 marca 2018 r. w trakcie rozmowy telefonicznej z pracownikiem Biura Kontroli Wewnętrznej Urzędu Miasta Krakowa informacją, z której wynikało, że stanowisko przedstawione w zawiadomieniu o sposobie załatwienia skargi z 20 marca 2018 r. znak: BK-01.1510.101.2018 nie jest zgodne ze stanem faktycznym, przeprowadzono dodatkowe postępowanie wyjaśniające, które potwierdziło zasadność sformułowanych przez Pana zarzutów. Jak bowiem ustalono, Urzędowe Poświadczenie Doręczenia korespondencji z 12 stycznia 2018 r., na które się powołano w treści pisma z 20 marca 2018 r. znak: BK-01.1510.101.2018, odnosi się do innego pisma kierowanego przez ZIKiT do Stowarzyszenia „Kraków Miastem Rowerów”, gdyż dotyczy korespondencji prowadzonej w innej sprawie pod znakiem: JRP.4.1.2018, a nie pod znakiem sprawy: JRP.44.1.2018. Zatem, powyższa sytuacja jednoznacznie dowodzi, że do dnia wniesienia skargi z 20 lutego 2018 r., jak również do dnia 20 marca 2018 r., kiedy zostało podpisane przez Zastępcę Prezydenta Miasta Krakowa ds. Inwestycji i Infrastruktury z upoważnienia Prezydenta Miasta Krakowa zawiadomienie o sposobie załatwienia ww. skargi, Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu faktycznie nie przesłał przygotowanej w dniu 12 stycznia 2018 r. odpowiedzi na korespondencję Stowarzyszenia „Kraków Miastem Rowerów” z 14 listopada 2017 r., co wynikało z błędu pracownika ZIKiT popełnionego podczas przygotowywania ww. korespondencji do wysyłki za pośrednictwem platformy ePUAP. Udzielenie odpowiedzi przez ZIKiT nastąpiło dopiero 27 marca 2018 r., a więc już po zasygnalizowaniu przez Pana nieprawidłowości w powyższym zakresie. W tej sytuacji, informacje zawarte w zawiadomieniu o sposobie załatwienia skargi z 20 marca 2018 r. znak: BK-01.1510.101.2018, proszę traktować jako niebyłe, a za przedstawienie niezgodnych ze stanem faktycznym wyjaśnień uprzejmie przepraszam zapewniając, że powyższa sytuacja nie była zamierzonym działaniem pracowników Urzędu Miasta Krakowa. Jednocześnie informuję, że w świetle powyższych okoliczności uległa zmianie kwalifikacja skargi z 20 lutego 2018 r., która została uznana za zasadną oraz podjęte zostały działania systemowe oraz dyscyplinujące tak, aby wyeliminować możliwość występowania podobnych przypadków w przyszłości. Z poważaniem, - Elżbieta Maria Koterba Otrzymują: 1. Adresat, 2. aa. Do wiadomości: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu. Sygnatura sprawy: BK-01.1510.101.2018